Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

ΘΥΜΟΣ






Υστερία
ο θηριώδης αναμεταξύ μας θυμός
είναι θηριωδία
η υστερική κραυγή αλλήλων
είναι αφύσικη και απάνθρωπη
πολύ φοβάμαι οτι το φεις δεν θα το καταργήσουν οι εξουσίες
θα αυτοκτονήσει από αλλεπάλληλα δηλητηριώδη βέλη ενθεν κακείθεν
και ΟΧΙ ο δηλών καλοσύνη δεν σημαίνει οτι είναι αγαθός και καλός
ο αγαθός ουδέποτε περιφέρει την αγαθότητα του στα παζάρια και στις γειτονιές
απλώς είναι
..................διακινδυνεύω να πω οτι
το ανθρώπινο τμήμα στο φεις βάλλεται με θηριώδη και υστερικό τρόπο
σε αυτό το ενδεχόμενο η απομάκρυνση μας μαλλον θα είναι προς το κοινό συμφέρον
(ΣΗΜ ως δήλωση στην ελεγχόμενη σκέψη Η έννοια "αγαθός' με την φιλοσοφική προσέγγιση)

αναρωτιέμαι
τί ακριβώς μπορεί να επιδράσει σ ένα παντελώς κατακερματισμένο κοινωνικό σώμα;;
σκέπτομαι οτι τα αλεπάλληλα κτυπήματα δεν βλάπτουν ένα κοινό σώμα που λειτουργεί συλλογικά και παράγει
σ αυτή την περίπτωση το σώμα με το σχήμα του λαού αντιστέκεται -θα έλεγα΄ότι-με τους νόμους της φυσικής σφίγγει τον γερό πυρήνα
επομένως ο κατακερματισμός συνέβη σ ένα μη κοινό σώμα
συνέβη σ ένα αλλοτριωμένο κοινωνικό σώμα
το παραπάνω συμπέρασμα έχει σημασία για το εξής επομένο ερώτημα
-----------μπορεί το πολυτραυματισμένο κοινωνικό σώμα να σηκωθεί από τον ρόγχο σχηματίζοντας λαό;;
δύσκολο θαρρώ παρά μόνο μεταφυσικά και με έμπνευση λόγω πολιτισμού χιλιάδων χρόνων
και με κεντρικό αίτημα ΕΝΔΟΠΑΡΑΓΩΓΗ και αλήτες κάτω τα αρπακτικά χέρια απ΄τη γη μας την θάλασσα μας τα ορυκτά μας
τελικά-κάτω τα χέρια - απ ότι είναι η ψυχή μας
κι άλλο ένα ερώτημα
--------τα υπαρξιακά -κατ εμέ --πιό σοβαρά απ άλλες κατηγορίες ((σε προσωπικό επίπεδο) με αίτημα την αγάπη, τον έρωτα , την φιλία, που ακριβώς απευθύνονται;;
Σ ένα ευρισκόμενο σε ρόγχο σώμα ή στο "σωσμένο"
τρόπος του λέγειν αλλά σωσμένο για ισορροπία του τρομακτικού ισοζυγίου
Ολα αυτά στην εντατική του χειμαζόμενου λαού προϋποθέτουν
την ενατένιση του παράλογου εαυτού απασφαλισμένου στην καθαρή ματιά της οδύνης και εν τέλει στην περιφρόνηση της μοίρας
προσωπικά η σωτηρία των εχόντων και ασφαλισμένων από όλες τις πλευρές δεν με αφορά
οχι από αδιαφορία -κάθε άλλο-
αλλά στο μπλοκάκι της δυστοπικής καταγραφής εξαιρούνται
επειδή καταστέλλουν λόγω φροντίδας το τοπίο της ανθρώπινης εσωτερικής σφαγής
Εκεί ο έρωτας ισούται με το χάος σε σπασμό επιφέροντας την τάξη , και δεν περιγράφεται
Είναι αποκλειστικά βιωματικός






Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ICE --2

Τοπίο στ Ανάπλι Τρέχει ο τόπος μου νερό αέναο Γυάλινη στο κρύο θέα με ηφαιστιώδη στα ύφαλα θέρμη Του Αργολικού τα θαύματα (άκλιτον) _______...