απεχθάνομαι την "άσκηση πολιτικής", με διαρροή κρυφίως και εμπιστευτικά πληροφοριών και κάποιων τρόπων που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει κάποιος την φτώχεια του
δεν το καταπίνω με τίποτε στον κόσμο.
έχουν οι σύγχρονοι πολίτες τη δυνατότητα της κρίσης και διάκρισης ;;
κι αν έχουν τρωθεί οι παραπάνω δεξιότητες λόγω του κάκιστου εκπαιδευτικού συστήματος επί σειρά ετών, τί μπορεί κάποιος να κάνει;;
κι αν έχουν τρωθεί οι παραπάνω δεξιότητες λόγω του κάκιστου εκπαιδευτικού συστήματος επί σειρά ετών, τί μπορεί κάποιος να κάνει;;
η αρέσκεια του τρόπου αυτοκαταστροφής μας έχει μεταβληθεί σε απόλυτη ηδονή.
Θυμηθείτε. Αντισταθείτε.
Μην έχετε αυταπάτες. Δεν υπάρχει πάτος.
.........βυσσοδομούν σε βάρος μας οι κανάγιες
αλλά η λαϊκή οργή σαν αγέρας ορμητικός θα τους σαρώσει
αλλά η λαϊκή οργή σαν αγέρας ορμητικός θα τους σαρώσει
Πηγή: ΑΣτάικου
Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου