Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Εικονική Πραγματικότητα










Είμαστε δύο
Εσύ ω..! αγαπημένη εικόνα από την μία
και εμείς όσοι σε κοιτάμε με μούρες έξαλλες
Εσύ (εικόνα) έχεις κλέψει τις λέξεις μου και όπου να ναι και την μορφή μου και φιλοδοξείς να μαυρίσεις την ψυχή μου παίζοντας με μαστίγιο ---αλλά αθόρυβα μη τυχόν και σε καταλάβω---στον φωτοδρομικό μου αεροδιάδρομο
Κάθε μέρα και κάθε λεπτό σκηνοθετείς
Περίπου κάπως έτσι:
....Κλαίμε σήμερα γι αυτό το περιστατικό όλος ο πλανήτης
---Καίμε τα πάντα γι αυτό το φονικό όλον τον πλανήτη
---Σήμερα σε σώζουμε επειδή ήδη σε εχουμε πεθάνει και άρα ως εικόνα θα σβήσω
--Θα σε οδηγήσω σε εκλογές γι αυτόν που εγώ έχω διαλέξει και εσύ θα βαράς τον απέναντι γιατί έτσι θα σε διατάξω
---Και άλλωστε οι εντολές μου οι διαταγές μου, οι βίαιες κεφαλοκλειδώσεις μου το θειάφι στην καρδιά σου , δεν το καταλαβαίνεις, το καλύτερό μου είναι να σου αρέσει και να τα κάνεις μόνος σου τα ανωτέρω
...............................................μάλιστα εφεντ, χαιλ, yes, και τα σχετικά
αλλά δεν σε άκουσα
είμαι με τους άλλους από την άλλη πλευρά
(ΣΗΜ έχουν κάνει εναν ολόκληρο πλανήτη μπουρδ@@@ και εμείς βλέπουμε οτι μας πουν να δούμε
βαρέθηκα )




Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΑΛΤΕΤΣΙ

Εκείνο που θυμάμαι από την Ηρωϊκή Μάχη στο Βαλτέτσι είναι η φωνή του Γέρου και του Μητροπέτροβα κι από κοντά ο Νικηταράς: "Σκωθείτε Ορθ...