Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Άιντε καληνύχτες







Άιντε καληνύχτες
στο τέλος θα χαιρετιόμαστε τα βράδια και θα κλείνουμε υπολογιστές με μιά άγρια και τρελή χαρά
λες και επιστρέψαμε από βαρέα και ανθυιγεινά και τ άτιμα χωρίς ένσημα
******


Πηγή: ΑΣτάικου
 Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...