Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Οι καρακάξες 2017



Το χειρότερο μου βίωμα από το 2010 μέχρι σήμερα, είναι όσοι χαρούμενα φώναζαν -σα κακόφωνες καρακάξες-οτι καλά κάνουν οι Γερμανόι.Να γίνουμε σα κι αυτούς να δούμε ανάπτυξη.
Και όσο οι μισοί φτώχαιναν οι καρακάξες τόσο πιό δυνατά έσκουζαν
"καλά μας κάνουν οι Γερμανοί--καλά μας κάνουν οι Γερμανοί'
Τώρα που ο Αλεξ έχει για τα καλά γερμανοποιηθεί σίγουρα θα είναι ο εκλεκτός τους.
---------------------------ωστόσο καλή συνέχεια στη μέρα σας

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, νύχτα και υπαίθριες δραστηριότητες




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝ ΕΡΗΜΩ---ΑΛΦΑ

ΕΝ ΕΡΗΜΩ....ΑΛΦΑ 24//6//2026 Με την λέξη άνθρωπος, αναφέρομαι στο έμψυχο ανθρώπινο όν, με εσωτερική φυσική φορά και τάση να συνδιαλέγεται με...