Αμ οι άλλοι;;
Οι τάχα cool, μοντέρνοι και λίγο στα κλεφτά διαβασμένοι;;
Καταδικάζουν τα πάντα
Αν μιλήσεις για τον Σόρο τον υπερασπίζονται σας ξεπεσμένες ιέρειες της συμφοράς
Το στυλάκι είναι το ίδιο και βαρετό
Μετά το ΟΧΙ που η συντριπτική πλειοψηφία τίμησε
ακολουθεί η ανάληψη προσωπικής ευθύνης με σθένος και απόφαση, ως στήριξη της Μνήμης των αγώνων για την Ελευθερία.
Ισως τα καταφέρουμε. Πάρουμε παράταση χρόνου αρκετά ικανού ούτως ώστε οι νεότεροι να έχουν δυνατότητα της σκυτάλης με εντολή:
Αγωνίσου από την αρχή
Εχω την αίσθηση οτι ο Διονύσιος Σολωμός ήξερε ακριβώς στίχο με στίχο τί έγραφε.
Τι να κάνουμε. Είναι κάποια πράγματα και θέμα χαρακτήρος.
Η πορεία στην σκιά πάντως είναι πλαστή και ψευδής.
Δεν υπάρχει πορεία. Εικόνα μόνο, για τους παροικούντες σε μέρη σκιερά και ανήλιαγα.
Υπάρχει κίνδυνος πάνω στην μνήμη του δολοφονημένου ομογενούς Έλληνα
να ξετυλιχτεί το πιό χυδαίο και μακάβριο ντέρμπυ μετάξυ των δύο άκρων του επικίνδυνου διπόλου
του εθνικισμού και του εθνομηδενισμύ ως θανατηφόρο ζεύγος σκύλευσης σε ότι υπερασπίζεται ο ελληνικός λαός.
Η ψυχραιμία μας είναι απαραίτητη
Να περιμένουμε ασφαλώς δηλώσεις κτλ που θα δοκιμαστεί η ψυχική μας αντοχή
Η ψυχραιμία μας θα πρέπει να είναι αρωγός.
Η ιδεολογικοποίηση με σκοπιμότητες είναι σκύλευση του δολοφονημένου νεκρού.
Κώστα Κατσίφα
Ο ηθοποιός Διονύσης Παπαγιαννόπουλος πολέμησε σαν υπολοχαγός στη πρώτη γραμμή.
Ο ηθοποιός Ντίνος Ηλιόπουλος ήταν ασυρματιστής πυροβολικού πρώτης γραμμής.
Ο ηθοποιός Παντελής Ζερβός λοχίας πρώτης γραμμής.
Ο ηθοποιός, Νίκος Σταυρίδης ήταν τραυματιοφορέας πρώτης γραμμής.
Ο ηθοποιός Δήμος Αυγείας, ήταν καταδρομέας κολύμπησε στο παγωμένο νερό με το μαχαίρι στο στόμα και έκοψε τα καλώδια των εκρηκτικών, μιας παγιδευμένης από τον εχθρό σημαντικής γέφυρας, επιτρέποντας έτσι την προέλαση του Ελληνικού στρατού στην Κορυτσά, η απελευθέρωση της οποίας σηματοδότησε την αποφασιστική καμπή για την συντριβή των φασιστικών δυνάμεων.
Παρασημοφορήθηκε και συνέχισε να πολεμά μέχρι που σκοτώθηκε, πιστός στον υψηλό προορισμό του ρόλου του.
Ο ηθοποιός Πάνος Κυριακόπουλος, έπεσε πολεμώντας στον Αυλώνα.
Οι ηθοποιοί μας Θάνος Κωτσόπουλος, Μάνος Κατράκης, Λυκούργος Καλλέργης, Στέλιος Βόκοβιτς, Γκίκας Μπινιάρης, Νάσος Χριστογιαννόπουλος, Φροίξος Θεοφανίδης, Μάκης Τζίνης, Στέφανος Πήλιος,ήταν όλοι στρατιώτες και πρωταγωνιστές της πρώτης γραμμής.
Μαζί και μ’άλλους ανθρώπους της Τέχνης, όπως ο τενόρος Γ. Τουμπακάρης,που έπεσε ηρωικά και «με απερισκεψία ευέλπιδος» μαχόμενος, ή ο θεατρικός συγγραφέας και γενικός γραμματέας του Εθνικού Θεάτρου Άγγελος Τερζάκης, που καταγράφεται ότι παρέμεινε στη ζώνη του πυρός ως το τέλος του πολέμου, ή οι αγαπημένοι μας συγγραφείς και ποιητές,Νίκος Καββαδίας, Νίκος Εγγονόπουλος, Νικηφόρος Βρεττάκος, Άρης Δικταίος, Τάκης Σινόπουλος, Λουκής Ακρίτας, Γιώργος Σαραντάρης, Αστέρης Κοββατζής, Άγγελος Βλάχος, Ανδρέας Καραντώνης, Στέλιος Ξεφλούδας, Γιάννης Μπεράτης, κ.ά. ή οι ζωγράφοι-σκηνογράφοι, μοναδικοί και αγαπητοί Σπύρος Βασιλείου και Γιάννης Τσαρούχης, που κρατούσε στα χέρια του πάντοτε
μια εικόνα της Μεγάλης Μάνας και ζωγράφισε την Παναγία της Νίκης.
Όλοι αυτοί μπορούν να πουν: «.έζησα το θαύμα.» όπως λέει ο Ανθυπολοχαγός Οδυσσέας Ελύτης για τον εαυτό του. Γράφει:
«Δεν απέμενε παρά να κρατήσω τον όρκο μου και να δώσω υπόσταση
στον Ανθυπολοχαγό της Αλβανίας, αυτόν που είχε δοκιμαστεί σε όλα
τα ανεβοκατεβάσματα της Ελληνικής Ιστορίας και που προχωρούσε ολοένα
για να φτάσει μέσα και πέρα από το θάνατο.»
«Από το άλλο μέρος, έγινε αιτία ο πόλεμος να συνειδητοποιήσω
τι είναι ο αγώνας, ο ομαδικός πλέον και όχι ο προσωπικός.
Θέλω να πω τι σημαίνει να μάχεσαι και συ.»
«Χωρίς την εμπειρία αυτή, πιστεύω δεν θα μου είχε ανοιχτεί ο δρόμος
για το «Άξιον Εστί». »
(το έχω δανειστεί παλαιότερα από ένα ιστολόγιο)
Ο πατέρας μου, είχε την δυνατότητα να αποφύγει τον πόλεμο.
Δεν το άντεξε και ζήτησε να πάει εθελοντής.
Πρόσφερε τις ιατρικές του υπηρεσίες ήταν τυχερός και επέστρεψε.
Αργότερα εκείνο που έλεγε ήταν:
"εγώ στο μέτωπο ήμουν γαλήνιος, έκανα αυτό που στην ψυχή μου είχα"
Εμένα ο πατέρας μου ήταν ολόκληρος ένα ΟΧΙ σε ότι μας υποδουλώνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου