μετά απ όλα
την βίαιη φτώχεια, το ξεπούλημα των κοινών μας, την υποθήκευση παρόντος και μέλλοντος, την διαστροφή κάθε έννοιας, το ξεκοκκάλισμα της κοινής μας περιουσίας, την εξυπηρέτηση των νατοϊκών σχεδίων, την καταλήστευση της ιστορίας και του πολιτισμού μας, την ύπουλη διολίσθηση από χώρα σε χωματερή
τότε
έρχονται οι βόμβες
ως απόλυτο εκφοβιστικό μέσον
όσοι νομίζετε οτι προσκυνάτε σε χώρο ιερό
ανάψτε στα ΑΤΜ σας και κανά κεράκι..
--------------------------
Τοιχογραφία στην Πόλη από έναν αγιογράφο.
Παγωνιά περίεργη σήμερα
Τα μέτρα των μνημονιακών χρόνων αποσκοπούσαν στην εσωτερική υποτίμηση πόρων και. ανθρώπων
Στο τέλος της διαδρομής ουδείς θα αντιλαμβάνεται εαν πρόκειται για τέλος η για αρχή
Το όπλο της χαριστικής βολής στην ιστορία το απασφαλίζει αυτός που ανακυκλώνει την τάχα ελπίδα και εμεις πάντα μένουμε στην ισχυρότερη ψευδή κατασκευή ότι δηλαδη η ελπίδα παραχωρείται.
....................................................
Πόλη Αθήνα. Η τέχνη με ωδίνες αναπαριστά την τραγικότητα μας τις δύσκολες τούτες χρονικές στιγμές
.....................................................
από μένα καλημέρα σας
μαζί μας σήμερα η βροχή, μονότονα και με ημιτονια θα μουρμουρά
Η Ελπίδα Είμαστε Εμεις
ΦΙΚΟΣ
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου ζωγράφοι και πώς σε έχουν επηρεάσει; Μπορώ να πω ότι θαυμάζω πάρα πολλούς ζωγράφους, παρόλαυτά, δε γνωρίζω κατά πόσο επηρεάζομαι άμεσα από αυτούς. Στην πραγματικότητα προτιμώ να αντλώ ένα "μάθημα" από την τέχνη του καθενός παρά να υιοθετώ στοιχεία της ζωγραφικής τους. Ο αγαπημένος μου ζωγράφος είναι ο Eλ Γκρέκο τον οποίο θεωρώ τη μεγαλύτερη ζωγραφική ιδιοφυία στην ιστορία της τέχνης. Το μάθημα του είναι "ο συνδυασμός των αντιθέτων παράγει το δυνατότερο αποτέλεσμα". Κάτι σαν κι αυτό που είχε πει ο Ηράκλειτος δυο χιλιάδες χρόνια πριν: "Εκ των διαφερόντων καλλίστην αρμονίην". Ο Ελ Γκρέκο ουσιαστικά έκανε κάτι φαινομενικά αδύνατο. Ένωσε δυο αντιδιαμετρικά αντίθετες τέχνες, τη Βυζαντινή και τη Δυτική. Η Βάσω Κατράκη είναι μια από τις σπουδαιότερες ελληνίδες καλλιτέχνιδες και με επηρέασε αρκετά σε κάποια φάση της ζωής μου. Οι πετρογραφίες της μου είπαν "όσο λιγότερα, τόσο πιο ουσιαστικα". Αν θέλεις να αναφέρω κάποια ονόματα αυτά θα ήταν: Φώτης Κόντογλου, Παρθένης, Σεζάν, Κλιμτ, Μοντιλιάνι, σύγχρονοι street artists όπως οι Os Gemeos, Aryz, Retna, ομάδες καλλιτεχνών όπως οι ζωγράφοι των αρχαιοελληνικών αγγείων της κλασικής περιόδου και οι καλλιτέχνες της αρχαίας Μεσοποταμίας. Δε θα μπορούσα φυσικά να μην αναφέρω ένα μεγάλο ζωγράφο ο οποίος όχι με επηρέασε, αλλά μου δίδαξε όσα ξέρω κι αυτός είναι ο Γιώργος Κόρδης


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου