λόγω του πολεμικού γεωπολιτικού κλίματος το σοκ και δέος έχει ως φαίνεται εξελιχθεί
σε σοκ -ξύλο και ξεφτίλα
είναι πασιφανές οτι εναντίον της βίας είναι το σύνολο της κοινωνίας κι όμως το επιλέγουν
μένει να δούμε την εξέλιξη
(με αφορμή το άσκοπο και χωρίς λόγο ξυλοφόρτωμα του σκηνοθέτη Ινδαρε )
______________________________
ένα το ηθικό συμπέρασμα κι ας μη το εννοούμε
"είμαστε ατρόμητοι"
πόσο ατρόμητος είσαι ρε;;λέγε
"ασε με, μη με τραβάς απ το μανίκι γιατί βάζω τα κλάματα και δεν κάνει σου λέω"
και τσουπ
ένα δεύτερο ηθικό συμπέρασμα επίσης
"ασε με να λέω οτι είμαστε ατρόμητοι και μετά ας κλάψουμε όλοι μαζί στο κομμένο κολατσιό στην γαλέρα.......
βγαίνει όπου ναναι και των μάγων το ολόχρυσο άστρο
ασε με λοιπόν μη με τραβάς και με πονάς ....
(χριστουγεννιάτικες μικρές ιστορίες 2019 από Ακλιτον)
(χριστουγεννιάτικες μικρές ιστορίες 2019 από Ακλιτον)
_______________________________
Υποφέρουμε από ηθική ένδεια
Πώς το κατανοούμε ουτως ώστε να το αντιστρέψουμε
ειλικρινά δεν έχω ιδέα μήτε πρόταση
περίπου ένας ορισμός θα μπορούσε να είναι ο ακόλουθος
Ηθική ένδεια----Εκπτώσεις ηθικής σε έναν κόσμο ανήθικο.
_________________________________
στο άνωθεν εκείνη την ημέρα απάντησε ο φίλος
Δαμιανός Βασιλειάδης που έφυγε πριν τρία χρόνια
αναπάντεχα
Αντιγράφω τιμώντας την μνήμη του
Damianos Vassiliadis
Απαντώ στο θέμα της ηθικής ένδειας, παραθαίτωντας τι είχε πει ο Αριστοτέλης για την Αρετή που λείπει τώρα από την ελληνική κοινωνία, η οποία βρίσκεται σε πρωτοφανή παρακμιακή πορεία σε όλα τα επίπεδα: Ηθικά, πνευματικά, κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά και με μία λέξη πολιτισμικά με την έννοια της κατασρατήγησης όλων των αρχών και αξιών που συνέχουν μια κοινωνία για να υπάρχει και να προκόψει. Λείπει αυτό που λέει ο Αριστοτέλης: Τῆς τελείας ἀρετῆς εἴδη ἐστὶ τέτταρα• ἓν μὲν φρόνησις ἓν δὲ δικαιοσύνη ἄλλο δ΄ ἀνδρεία τέταρτον σωφροσύνη. τούτων ἡ μὲν φρόνησις αἰτία τοῦ πράττειν ὀρθῶς τὰ πράγματα• ἡ δὲ δικαιοσύνη τοῦ ἐν ταῖς κοινωνίαις καὶ τοῖς συναλλάγμασι δικαιοπραγεῖν• ἡ δὲ ἀνδρεία τοῦ ἐν τοῖς κινδύνοις καὶ φοβεροῖς μὴ [ἐξίστασθαι] τρεῖν ἀλλὰ μένειν• ἡ δὲ σωφροσύνη τοῦ κρατεῖν τῶν ἐπιθυμιῶν καὶ ὑπὸ μηδεμιᾶς ἡδονῆς δουλοῦσθαι ἀλλὰ κοσμίως ζῆν. τῆς ἀρετῆς ἄρα τὸ μέν ἐστι φρόνησις ἄλλο δικαιοσύνη τρίτον ἀνδρεία καί τέταρτον σωφροσύνη. Περί διαιρέσεων (De divisiones). Αγνώστου συγγραφέα που αφορά παράθεση εδαφίων από το Αριστοτελικό έργο (corpus) σχετικά με την κατηγοριοποίηση βασικών εννοιών.
_______________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου