Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

2021







Deza Vu Ανευ
Να το κάψουμε εμείς κι άλλος ένας ή δυο αναλόγως της οικογενειακής μας φάσης
Οινος νεμεάτικος ή εκ Μαντίνειας να ρέει άφθονος και να υψώσουμε τας παλάμας μας με ταραχή να πάλλονται, να προκαλέσουμε στην σκόνη έσω ταχυκαρδία οπότε να ταράξει την έξω σκόνη που βουίζει ο ιός
Κι όμως βαίνομε καλώς
Κλειστήκαμε στα κελλιά μας και αφήσαμε απ έξω τον ιό
Μπιζάραμε στην τύχη μας δηλαδή
Πού δώσαμε τας κλείδας δεν θυμάμαι
Το σύνθημα είναι να μη βγούμε ουτε την επόμενη χρονιά , οπότε καντε τα σαλόνια κελάρια
Θα σας γράψω τρόπους αποξήρανσης σταφυλιών όπως έκαναν οι πρόγονοι στην Μαντίνεια
Μέσα κλεισμένοι να ακούμε τρομοκρατικά νέα και όσο ν ανεβαίνουν τα ντεσιμπέλ του τρόμου, να σφραγίζουμε και τις χαραμάδες στα παράθυρα
Ετος μετά του χρόνου μετά
Εμείς σκόνη και η σκόνη όρη
Ωραίο;;
Ελπιδοφόρο....!!
Αν διαβάσει κάποιος στρατιώτης που νικηφόρα έδωσε μάχη πριν 200 ή χίλια χρόνια θα βγάλει το συμπέρασμα της ιλαρής και εύθυμης ευωχίας μας και θα σημάνει σιωπητήριο σε διερχόμενους ιππείς αναβάτες για την διατήρηση της τάξης στο δικό μας περιβάλλον
Απομακρυνόμενοι θα αναρωτηθούν ----τι ήταν όλοι αυτοί;;
Ξωτικά ή αερικά;;
Δεν θα τους ακούσουμε ευτυχώς καθ ότι οι μέγιστοι συνωμοσιολόγοι ήταν οι υπερασπιστές μας δια μέσου των αιώνων όπως όλοι ξέρετε ...
Εν τω μεταξύ βγάλτε και τα αποκριάτικά καθ ότι ο ιος θα βγεί για χορό οπότε θα τον χειροκρατάμε εμείς ως έγκλειστοί των κελλιών
Τα κλειδιά που είπατε οτι τα παραδώσαμε ;;
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ παραμονή 3ου έτους κοβιντ 2022 ή οτι άλλο νομίσετε καθ ότι είναι υποπτο να αναγράφουμε το έτος
Καψτε τον τρόμο και την παράνοια
Κάντε τα τέρατα που άρχουν στον πλανήτη καρναβάλια
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ

31 Δεκεμβρίου 2021

άκλιτον

---------------------------------------------------------



Πρωτοχρονιά, Κωστής Παλαμάς
Αγάπες πρώιμες, όψιμες, αλαργινοί καιροί,
τώρα και χτες, πληγές, χαρές, ω ριζικά του κόσμου,
κι εσείς που κάπου ζήσατε, και λιώνετε νεκροί,
κι εσείς με μάτια ολάνοιχτα που ζείτε ακόμα εμπρός μου,
πατρίδα μου, πατρίδες μου, θύμησες, τόποι, νιάτα,
κι εσείς ονείρατα άστρεχτα, κι η ελπίδα εσύ, και ο τρόμος
κι η ορμή, κι εσείς που απάντησα και σύντυχα στη στράτα,
ή καβαλάρης στης ζωής το διάβα ή πεζοδρόμος,
καρποί που μαραγκιάσατε κι εσείς βλαστοί δροσάτοι,
φαντάσματα και πλάσματα, χαρίστρα μου η ψυχή.
Της ρήγισσας Πρωτοχρονιάς μεστό είναι το παλάτι,
διάπλατα σας ανοίγεται, και πλούσιοι και φτωχοί.
Ρήγας κι εγώ, στο ερημικό νησί μου πάντα, ορίζω
το θησαυρό που δίνεται, και δε θε να στερέψει.
—Ξένοι, δικοί μου, φίλοι μου και οχτροί μου, σας χαρίζω
τη λυρική μου σκέψη!
φωτό από κουζίνα στην Κύπρο

-------------------------------------------------



Την καλή ευχή θα την σκεφτώ
Αύριο θα έχω καταλήξει
Το ότι πρέπει να σκεφτούμε φέτος την ευχή
είναι από μόνο του ένα γεγονός που σηματοδοτεί την δίνη της συντεταγμένης μας



φωτό Λωρήν Μπακόλ

-----------------------------------------------------




Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age Αλληλοδιαδοχές ----

~~~~14~~~~ Διαπερνώντας -μετά τον παγετό-τα δύσβατα και ακαθόριστα λόγω μεγάλου ὀγκου παγωμένης λάσπης,  καταπιαστήκαμε στην καταγραφή της ν...