διάλογος ὀπου οι αποφάσεις εξάντλησης
της ανθρωπότητας δεν συζητούνται
επομένως δεν είναι διά-λογος
σε αυτό το κενό επεξεργάζονται την πλάνη και την ψευδαίσθηση
___________________________________
παρατηρώ της με πραγματικά εκπληκτικό και πανούργο τρόπο, αλλαγής του βεβαρυμένου κλίματος των ανθρώπων,μέσω διάβρωσης
όπου η διάβρωση είναι γνώριμη στην ανθρωπότητα λόγω καριέρας (του τρόπου) πολλών αιώνων
Ένας υπέροχος μελανόμορφος αμφορέας, έργο του διάσημου αγγειογράφου της Αθήνας Εξηκία ( 530 π.χ )
Ο Αχιλλέας με τον Αιαντα παίζουν πεσσους, επάνω σε ένα πεντάγραμμο .
Εφευρέτης αυτού του παιχνιδιού,θεωρείται ο Παλαμήδης γιος του Ναυπλίου και της Κλημένης.
Ο Εξηκίας ήταν αγγειογράφος και αγγειοπλάστης αττικών αγγείων, ο οποίος άκμασε μεταξύ 560 και 530 π.Χ στην Αθήνα. Ο Εξηκίας και ο «ζωγράφος του Άμαση» θεωρούνται οι πιο σημαντικοί τεχνίτες του μελανόμορφου αττικού ρυθμού, όπως είχε διαμορφωθεί στα μέσα του 6ου αιώνα, και αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικές τάσεις της εποχής. Τα περισσότερα έργα του εξάγονταν σε παραθαλάσσιες πόλεις της Μεσογείου όπως στην Ετρουρία, άλλα μερικά έργα απόμειναν και στην Αθήνα. [3]Θεωρείται πως μαθητής του ήταν ο Ζωγράφος του Ανδοκίδη. [4]
Ο Εξηκίας ζωγράφιζε κυρίως μυθολογικά θέματα και κατόρθωνε να αποδίδει την ιδιαίτερη προσωπικότητα κάθε ήρωα. Δουλεύει πάνω σε παλιά, δημιουργεί όμως και νέα σχήματα. Το έργο του το χαρακτηρίζει η λεπτότητα του σχεδίου, η αγάπη για τη λεπτομέρεια, η υπολογισμένη σύνθεση και προπάντων η δραματική ένταση.
_____________________________________________
2022
έτσι όπως το πάει
όλες οι χώρες θα επιστρέψουν στη ζωή τους μετά την λήξη της πανδημίας και θα μείνει μόνη της η ελλάδα να χτυπιέται σε ριγκ από τους ακαταδίωκτους
--γιατί είμαστε τόσο πολύ κομπλεξικοί;;
-τι στο καλό μας έκαναν;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου