Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Akliton New Age Υπαρξιακά





περσινή σέλφι της πατησίων τέτοια εποχή 

_____________________________________________________



Ταράτσα στην Αγία Πετρούπολη (σεναριακά )

Περιμένοντας τον Υπερσιβηρικό 

Ενα εισιτήριο κι άλλο ένα για σένα 

Δεν θα ερχόσουν αλλά μ αρέσουν οι κατεστραμμένες ελπίδες 

Εχεις συναντήσει αγάπη μου κάποιον σεναριογράφο ευτυχισμένο;;

Δεν έχεις 

Εσύ λοιπό ψάχνεις την χαρά και δεν την βρίσκεις 

το ίδιο κι εγώ 

Αλλά δίνω χαρά στους χαρακτήρες μου 

Κάποτε --αν ζησουν--θα μου στέλνουν στον ουρανό εβίβα 

και τότε μέσα σε απέραντο των στερεωμάτων άγχος 

θα καταλάβαινα οτι τα είχα κάνει θάλασσα 

2 εισιτήρια λοιπόν 

Το 1 στον σάκο μου και το άλλο το δικό σου φορεμένο μενταγιόν 

...........ο πρόλογος .............(2023 τέτοια μέρα σα κι αυτή )

τίτλος περιμένοντας τον Υπερσιβηρικό....

____________________________________________________



Το θάρρος ως ανάγκη ύπαρξης
Θάρρος είναι η αλήθεια

Για να αρθρώσεις έστω και μία αλήθεια
εχεις μείνει άγρυπνη μέρες μπορεί και βδομάδες

Αν το καταφέρεις μετά το κατακτάς

Είναι σαν την πρώτη φορά την κάθε πρώτη φορά

____________________________________________________________________







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Akliton New Age

(παλαιότερον, το 2021) Κάπου στην Ελλάδα εξόριστος στις στέγες με τα κεραμίδια.... Ουτε ένας επίσημος δεν παίρνει μέρος στο δράμα... Ποιό εί...