χρονολόγιο 28//6//2023
Μόνο σουρεαλιστικά μπορείς να μιλήσεις για το γεγονός που τρέχει σαν πριόνι στην πλάτη του πλανήτη κι αυτό είναι η προγραμματισμένη μείωση του πληθυσμού και εμείς βιώνουμε τ γεγονός σαν να βρισκόμαστε στο Λούνα Παρκ και στριγκλίζουμε σε όποιον φωνάζει οτι τα βαγόνια μες στο τούνελ εξαερώνονται
και τον αποκαλούμε τρελλό και ακροδεξιό
Λες και η κλίκα Νταβός και οι Λατζέρες του οι εκλεγμένες είναι δημοκρατία
.................................................
Στις εκλογές μηδενιστήκαμε ως ψηφοφόροι ή απέχοντες συλλήβδην
Ο πραγματικός εκλεκτός υποψήφιος είναι αόρατος είναι ΤΝ και αποφασίζει για την ζωή και τον θάνατό μας βάσει προγράμματος της στρατηγικής των οδηγιών Νταβός και Μπίλντεμπεργκ
Τα κόμματα και οι ιδεολογίες σας καθώς και τα μίση σας δεν υπάρχουν
Είναι στον πάτο ως χαρτοπόλεμος της ΤΝ
Η κοινωνία είναι ανίκανη (κι εγώ μαζί) και δεν καταλαβαίνει οτι την οδηγούν στον θάνατο με εμπροσθοφυλακή τα παιδιά της
............................................................
Απόλογος Εκλογών
Το ευχάριστο είναι οτι μας σκοτώνουν δημοκρατικά , ναζιστικά , ψηφιακά μεταβαλλόμενοι σε ψηφία και τίποτε άλλο
Ναι Τίποτε άλλο
Οπου ως ψηφία φαντασιωνόμαστε δημοκρατία και μισούμε την πάσα αλήθεια και ψηφίζουμε κυβερνήτη την ΤΝ
άκλιτον
Χρονολόγιον 28/06/2023
_____________________________________________________
Οδός Σωζοπόλεως
Κι όμως, κάποτε δεν ήταν ντροπή να μένει κάποιος στον Άγιο Παντελεήμονα
Ιδρύθηκε από Μιλήσιους με την ονομασία Άνθεια και αναπτύχθηκε γρήγορα σαν το κυριότερο εμπορικό λιμάνι της περιοχής. Μετά όμως από την κατασκευή του εξαιρετικού ναού του Απόλλωνα και τη δημιουργία του γιγαντιαίου, θαυμάσιου χάλκινου αγάλματος του Θεού από τον Βοιωτό μεγάλο γλύπτη του 5ου π.Χ. αιώνα Κάλαμι ( έχουμε οδό Καλάμιδος στη γειτονιά μας, κάθετη στη Λιοσίων) ονομάσθηκε Απολλωνία ! Την ονομασία Σωζόπολη, της έδωσαν οι Βυζαντινοί. Αφού σαν μήλο έριδος, άλλαξε πολλές φορές επικυρίαρχους, από τον 10ο αιώνα περιήλθε στους Βουλγάρους. Στη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας παρήκμασε. Πολλοί από τους κατοίκους της, ήταν μέλη της Φιλικής Εταιρείας και εκτελέσθηκαν όταν εντοπίσθηκαν.... Υπάρχουν ακόμα κάποια υπόλοιπα της μεγάλης ελληνικής κοινότητας που ζούσε στην πόλη που μιλούν ελληνικά, αν και οι περισσότεροι κάτοικοι στο πλαίσιο ανταλλαγής πληθυσμών κυρίως με Βούλγαρους της Ανατολικής Θράκης, υποχρεώθηκαν να την εγκαταλείψουν το 1924
η φωτό από την Ζίνα Μοδινού που έφυγε από κοντά μας πριν λίγο καιρό
________________________________________________________________________
2017
Στην ζέστη ωφελούν τα νυχτερινά μπάνια
Θα μπορούσαμε να παρέμβουμε στο τρελάδικο εαν κάναμε βουτιά στο εσωτερικό μας αβυσσαλέο χάος,οπότε ίσως θα αντλούσαμε κάτι σαν αστραπή ένα φωτόνιο , μια συγκίνηση ,έναν αντίλαλο κόντρα στο στέρνο,και να απαντούσαμε τι σημαίνει η πατρίδα για μας
Η απάντηση θα διευκόλυνε το δίχως άλλο την δραπέτευση κατ αρχήν από τον ζουρλομανδύα
Εαν επιλέξουμε την νηπιακή κατάσταση πραγμάτων να την ξεχάσουμε την Αθήνα σε πρώτη φάση
.....................................................
" Ο ελάχιστος εαυτός".
"Σε μία εποχή δυσκολιών, η καθημερινή ζωή γίνεται άσκηση στην επιβίωση. Οι άνθρωποι ζουν μόνο το σήμερα. Σπάνια κοιτάζουν πίσω, για να μη παραδοθούν σε μια παραλυτική νοσταλγία και αν κοιτάζουν μπρος, είναι για να δουν πως μπορούν να προστατευθούν από τις συμφορές που σχεδόν όλοι περιμένουμε σήμερα. Η συναισθηματική ισορροπία απαιτεί σήμερα έναν ελάχιστο εαυτό, και όχι τον επιβλητικό εαυτό του πρόσφατου παρελθόντος".
Έτσι ξεκινά το βιβλίο του ο Κρίστοφερ Λας και στις τριακόσιες σελίδες που ακολουθούν στηρίζει τα λεγόμενά του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Ο Κρίστοφερ Λας στο βιβλίο αυτό ασχολείται με την επίδραση της σύγχρονης κοινωνίας στη διαμόρφωση του Εαυτού.
Η υγιής υπαρξιακή σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον του διαρρηγνύεται καθώς αυτός μετατρέπεται σε πολεμιστή: ανασφαλής, επιθετικός και καιροσκόπος, έτοιμος να κάνει το καθετί που πιστεύει ότι θα κατασιγάσει την ανασφάλειά του, ξεχνά πόσο βαθιά συνδεδεμένη είναι η μοίρα του με τη μοίρα των άλλων ανθρώπων και του ευρύτερου περιβάλλοντός του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου