Τρίτη 23 Ιουλίου 2024

Akliton New Age Χρονολόγια 23//7//2024




Ατυχος λαός είμαστε
Οι δεξιοί ονειρεύονται μόνο ευρωπαικά ντυμένοι αμερικανικά
και οι αριστεροί ονειρεύονται τους άλλους λαούς αντί για μας, μονίμως ως γνήσιοι υποτακτικοί της Αυτοκρατορίας...
και οι δύο στρέφονται εναντίον μας πλήρως ομογενοποιημένοι.
Και όσοι είμαστε άστεγοι κατ επιλογή, μαζεύουμε τ απόνερα αιώνες τώρα.

______________________________________________________________________________________________



Οίκαδε
"οίκαδε τ ελθέμεν και νόστιμον ήμαρ ιδέσθαι"
Ομήρου Οδύσσεια

________________________________________________________________________


............το χιόνι προσφέρει την σιωπή

τότε μπορείς να ακούσεις, να δεις 

το φτερούγισμα του πετούμενου αντιλαλεί ερχόμενο από μακρινά εδάφη

ευειδής ανθοφορία προσφέρει  χρώματά , αντιφέγγισμα των ταπεινών οφθαλμών μας 

προπομποί των γενναίων πρωτοπόρων αθλουμένων στα στάδια και στα ανθρώπινα πεδία 

ο ήχος τους είναι κεραυνοί και βροντή 

τυχερός λαός ο ελληνικός 

αποτελούμε αποτύπωμα αυτών!_

......αστρολαβικό παρατηρητήριο ανθρωπότητας σε απομακρυσμένες χιονισμένες πεδιάδες

__________________________________________________________________________



ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΕΙΣ ΣΕ, Ω ΙΕΡΑ ΠΛΗΝ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΠΑΤΡΙΣ, ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ εις τους πολυχρονίους βασάνους Σου, ορκίζομαι εις τα πικρά δάκρυα, τα οποία τόσους αιώνας έχυσαν και χύνουν τα ταλαίπωρα τέκνα Σου, εις τα ίδια μου δάκρυα, χυνόμενα κατά ταύτην την στιγμήν, και εις την μέλλουσαν ελευθερίαν των ομογενών μου, ότι αφιερώνομαι όλως εις Σε. Εις το εξής Συ θέλεις είσαι η αιτία και ο σκοπός των διαλογισμών μου. Το όνομά Σου ο οδηγός των πράξεών μου και η ευτυχία Σου η ανταμοιβή των κόπων μου. Η θεία δικαιοσύνη ας εξαντλήση επάνω εις τη κεφαλήν μου όλους τους κεραυνούς της, το όνομά μου να είναι εις αποστροφήν, και το υποκείμενόν μου το αντικείμενον της κατάρας και του αναθέματος των Ομογενών μου, αν ίσως λησμονήσω εις μίαν στιγμήν τας δυστυχίας των και δεν εκπληρώσω το χρέος μου. Τέλος ο θάνατός μου ας είναι η άφευκτος τιμωρία του αμαρτήματός μου, δια να μη μολύνω την αγνότητα της Εταιρείας με την συμμετοχήν μου.
Ακροτελεύτιον Άρθρο του Όρκου των Φιλικών

Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ενύπνιον 29//9//2024

Κύριε Άνευ ελπίζω οτι θα είστε ευγενικός αποδέκτης της επιστολής που θα την διαβάσετε ασφαλώς με αβρότητα  Πληροφορήθηκα τον ερχομό σας στην...