Κυριακή 7 Ιουλίου 2024

Akliton New Age χρονολόγια 7//7//2024




"ΠΛΕΟΝΤΑΣ ΜΕΘ' ΟΡΜΗΣ ΑΚΑΘΕΚΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ"

__________________________________________________________________________________________________





Οι ελιτ έχουν κατακερματίσει την ελλάδα σε φέουδα, δικής τους ιδιοκτησίας με καταμερισμό των αναγκών τους
Οι ανάγκες τους αποτελούν συνήθως εκμαυλισμό της ανθρώπινης φύσης και του φυσικού περιβάλλοντος
Κατά κάποιο τρόπο αποτελούν ιδιοκτήτες με τρομακτική ισχύ σε όλη την χώρα μια και λειτουργούν ως δίκτυο
...καλά αυτοί , εμείς γιατί ακολουθούμε αλλά και μιμούμαστε και οραματιζόμαστε έναν τρόπο ζωής αντίστοιχο;;
αυτό το τελευταίο δείχνει οτι κατεχόμαστε, νοητικά, από τους λήσταρχους ιδιοκτήτες
χρονολόγιο 7//7//2024, ἀκλιτον

________________________________________________________________________



(λογοτεχνική φαντασία )

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ 

απόψε ονειρεύτηκα οτι επιτέλους εξασκήθηκα στην τοξοβολία επαρκώς

γιατί δεν είχα κατακτήσει τον στόχο ενωρίτερα;; 

ολα αυτά που λένε οτι κάθε πράγμα στον καιρό του, δεν μου δίνει επαρκή εξήγηση

η κλασική συμβουλή άλλωστε είναι να μπει κάποιος στο βάθος του εαυτού του και να τον αναζητήσει

σ αυτό το σημείο το όνειρο άρχισε να γίνεται εφιάλτης

μπήκα λοιπόν μέσα μου ....δεν έλεγε το όνειρο με ποιό τρόπο...αλλά εγώ μπήκα στα εσωτερικά του υποσυνείδητου!!

η διαδρομή ήταν πτωτική και απότομη, το περιβάλλον κρύο και απόκοσμο ένας συριχτός άνεμος πού και πού και εγώ κατρακυλούσα να βρω τον εαυτό μου

πώς θα τον συναντούσα μεσα σ την καταχνιά ενός υποσυνειδήτου που κουβαλούσε τα υποσυνείδητα των προηγούμενων γενιών;;

αρχισα να συναντώ σιγά σιγά αυτούς που κουβαλούσα 

Να ! ο προππροπρο παππούλης μου 

αυτός ο τουρκοφάγος !!

αχα, τον είχε πληγώσει ο άφθεγγος οθωμανός 

μου έτεινε το χέρι να με χαιρετίσει

----καλώς την ...μα τι κάνεις εδώ στα χάη τα Θεϊκά ;;

να να βρω τον εαυτό μου παππούλη μου !

κράτα μαντήλι που σου δώνω με την πίστη μου κάποια στιγμή η Γενιά να θυμάται 

προχωρούσα να βρω κι όλο καριοφίλια ήβλεπα , κάτι καμπάνες να βαρούν, να μου κλείνουν το να μάτι και να ψιθυρίζουν---χωρίς Θεό τουφέκι δεν κάνει να πάρεις---

χάρηκα 

ξεφοβἠθηκα από την κατηφόρα 

ξάπλωσα στα χάη κι αυτά ανθοβολούσαν 

ο κίντυνος να ξεχαστώ στην ανθοφορία ήταν μεγάλος 

βρήκα που πάντα σκοντάφτω εδώ στα καθ ημάς 

στην ανθοφορία ...πάντα 

(η συνέχεια του ονείρου δεν δημοσιεύεται) 

χρονολόγιο 7//7//2024 , άκλιτον

_____________________________________________________________________



ΓΙΝΑΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΓΚΑΡΣΟΝΙΑ

οταν έλεγαν οτι με την ένταξη στην τότε ΕΟΚ και μετά ΕΕ θα γίνουμε όλοι γκαρσόνια, εννοούσαν οτι θα στηθούμε σ έναν τοίχο στην πλάτη και μάτι δεν θα κλάψει γιατί δεν θα είναι τα γκαρσόνια κομμουνιστές ή ολοκαυτωματικοί.στα στρατόπεδα της Γερμανίας ..άρα no problem....κανείς δεν θα καταλάβει

____________________________________________________________________________________



Το μεγάλο πείραμα που εφαρμόστηκε στον ελληνικό λαό πριν την πλανδημία 

ήταν η ανοχή για το πραξικόπημα το 2015 όπου το πλειοψηφικό ΟΧΙ μετετράπη σε ΝΑΙ πραξικοπηματικά 

και η πλειοψηφία του λαού ξαναψήφισε το Φθινόπωρο τον πραξικοπηματία  

Κατ εμε αυτό ανέδειξε την πτώση νοητικού και ψυχικού εύρους

................θλίψη ως ξυραφιά με διαπέρασε 


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Χρονολόγια 1//10//2024

Εργο τέχνης από την Jacqeline Boyce   Αναμασάμε λέξεις όπως για παράδειγμα την λέξη -σκοτάδι- Η λέξη είναι κυριολεκτική Μεταφορικά σημαίνει ...