Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024

Akliton New Age Παλαιότερα με σύνδεση παρόντος





17 Ιουλίου 2023

..να συναντάς φίλους που είχες να τους συναντήσεις πριν από την κοβιντ εποχή
να απλώνεις τα χέρια σου σα φτερούγες να τους αγκαλιάσεις
κι αυτοί έντρομοι να σε σπρώχνουν και να λένε
...δεν επιτρέπονται οι αγκαλιές μπορεί να αρρωστήσουμε
ντάλα ήλιος
Αθήνα σίδερο
και το καμίνι είναι μέσα μας
και αποστάζει
ένα βάρα οσο θες
είμαι αλλού και δεν με νοιάζει!

.......
Σύνδεση 17 Ιουλίου 2024

Πότε πέθανα;;

Τότε που τιμωρήθηκα από το σύνολο των φίλων και γνωστών να μη τους φιλώ και να μη τους αγγίζω

Η ερημία της απουσίας αφής και θέρμης με πέτυχε στο μεσοφρύδι και μετά αιμορράγησε στο στήθος

Τότε ακριβώς πέθανα

Πλησίαζαν τα γενέθλιά μου και ξάφνου τα έσβησα μέσα μου ένα ένα τα χρόνια

Χωρίς άγγιγμα ο άνθρωπος είναι ένα ασκί και ένα τίποτα

________________________________________________________________________________________





17//7//2023

Η αγάπη του Χριστού
Πες μου Χριστέ μου εσύ που ανθίζεις με όλη σου την αγάπη στην φύση, που ραίνεις με ροδοπέταλα τα παιδικά κεφαλάκια, που ανατέλλεις στο χάσκον άμορφο χάος από τις πράξεις κακούργων της ωραίας ανθρωπότητας και σκορπίζονται έντρομοι όταν σε αντιληφθούν οι κλέφτες, σαν καλλικάντζαροι οι δήμιοι της ανθρώπινης αγάπης, πες μου λοιπόν τα μαρτύριά μας πότε τελειώνουν;;
Και τότε Αυτός ανασαίνει αύρα, σκορπά δρόσο, ραίνει με θάλπος, βυθίζει το ωραίο στην γαλήνη, ρόδα απλώνουν το λεπτό άρωμά τους και κοιτά με μάτια απέραντες λίμνες, με κόρες κοιλάδες οργωμένες από τον άγιο των ανθρώπων μόχθο,
και για άλλη μια φορά βρίσκομαι μπροστά στο θαύμα
Για να αγαπήσεις αληθινά γίνεσαι ο ίδιος αγάπη .....μεταβάλλεσαι ο ίδιος σε φως θαλερό
(αυτά περίπου 7 μέρες παρακαλούσα θερμά για να γειάνω
Δόξα σοι ....ΕΝΤΑΥΘΑ)
φωτό Erica Bach , Ιθάκη

Σύνδεση με σήμερα 17//7//2024

Θυμάμαι γιατρέ που παιδάκι πράγμα μ έπαιρνες μαζί σου ατα χωριά τα ορεινά

Επίσκεψη στους ασθενείς

Το θυμάμαι ! Θυμάμαι και την χαρά σου !

Κάποια στιγμή απάντησες στο δρομί κάποιον που κατέβαινε και κρατούσε στους ώμους την μαγγούρα

Το θυμάσαι;;

Α! Ο Στρατής ! Τί μου θύμισες....

Εμένα γιατρέ έφεραν τα μάτια μου καταρράκτες οταν κατέβηκες από το τζιπ το υγειονομικό

και άνοιξες τις χερούκλες σου να τον αγκαλιάσεις στους ώμους φωνάζοντας <έτσι σε θέλω , λεβεντάνθρωπο καί γερό, πάει πέρασε το χτικιό Στράτο, τα καταφέραμε μαζί με τον Αψηλό>

και ο Στρατής!! < πάντα μα πάντα μνημονεύω σε στον Αη Γιώργη στην κατεβασιά γιατρέ>

Και εσύ :Οχι εμένα τα παμε,... σε Εκείνον

Φύγαμε κι εγώ εκλαιγα

Καλ,α που δεν υπάρχεις στις μέρες μας

Οι άνθρωποι αποφεύγουν ο ένας τον άλλον

Θα παραμίλαγες !

________________________________________________________________________________


17//7//2021


Τα κόμματα μεταναστεύουν
Αφήνουν την Νατοϊκή στέγη και υπεισέρχονται ολοι -άπαντες -στην Big Pharma
Επομένως γίνονται ασφαλίτικα γραφεία της ανθρωπότητας
Τωρα που η ΑΙ τα σπάει πολύ χρήμα στα ταμεία
Η ΝΔ θα αποχωρήσει ως τομέας ενέσιμων παραδίδοντας τα νοσοκομεία στην Big Pharma οπου ο έχων ένσταση θα τρώει φαρμάκι να σκάσει
Το αυτοάνοσο Πασόκ ως εμπνευστής της πορειας θα μεσιτεύει και ως τσατσά θα εισπράττει γενικώς
Ο σύριζα θα ρίχνει αναθεμα με σκοπό να γλυτώσει τις διώξεις, και θα βγάζει σελφι ως μικρό σπίτι στο λειβάδι με τατουάζ δωρο από την Big Pharma
Το ΚΚΕ τα χει μιλημένα Θα πετάγεται κάθε τόσο να φτύνει αυτούς που αντιστέκονται στην λαιλαπα
Οταν πεθάνουμε θα γράψει στις γραμμές του ως δικτατορία του προλεταριάτου την πακιστανία εν Ελλάδι και ότι άλλο βρεθεί μπροστά του
Οσο αφορά εμάς αδέλφια μου αλήτες πουλιά θα σημάνουμε τα σήμαντρα κάποια μερα θολή μεσα από τα μνήματα και θα αγκαλιαστούμε από την αρχη

......................

Σύνδεση 17//7//2024


Η ακολουθία μυίγας των κομμάτων συνεχίστηκε με το Νατο στην Ουκρανία

Υποθέτω οτι εαν ειπωθεί να βομβαρδίσουμε τους έλληνες τα κόμματα θα κάνουν ευτυχισμένα Bizzz!






Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...