Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

ΕΝΤΑΥΘΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ







Εισαγωγή "ενταύθα".............
Ξυλάρμενος ριγμένος στα πελάγη
ως έρμα περιττό
πόσος καιρός έχει περάσει;;
Δεν έχω αποσυντεθεί παρόλο που τελευτώ και βαριανασαίνω
Τα μάτια μου καμμένα κάρβουνα από το λιοπύρι
όσο καίγονται τόσο γεννούν
ένα πηγάδι με δρόσο, μια κληματαριά, το υφαντό ριχτό πάλλευκο της μάνας μου, το φιλί της γυναίκας μου, πλοηγός στο άδικα ριγμένο κορμάκι μου στ ανοιχτά κάπου στα πελάγη
Πέφτει η νύχτα κι εγώ βάφω με ασήμι
ένα πηγάδι , μια λυγερή κληματαριά , το υφαντό της μάνας μου το γλυκό γεμάτο έρωτα φιλί της γυναίκας μου
Το πρωί τα ίδια
Αδύνατον να λησμονήσω
Αδύνατον να αποσυντεθώ
..........................................
Εισαγωγή από το "ενταύθα"













Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023  μην σπρώχνεστε να υμνήσετε τα κόμματά σας δε βλέπετε ότι είναι ο απαραίτητος σκώρος των οστεοφυλακίων τους;; μην υμνείτε τους σκώρους ...