Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

ΕΝΤΑΥΘΑ Σχώρα μας όλους Θεέ μου..................





" Οταν ήρθε το ΠΑΣΟΚ --που το είχα ψηφίσει--στα πράγματα και άκουσα έντρομος
την φονική εντολή του ΠΘ <Τσοβόλα δώστα όλα>
τότε , κρύος ιδρώτας με έλουσε
εβλεπα τις ορδές του Ιμπραήμ τα επόμενα χρόνια με βιτσιές αγγλικές και σφαίρες αμερικάνικες
από κοντά κι οι άξεστοι πολιτικοί της Γερμανίας
Εκείνη τη νύχτα δεν κοιμήθηκα
Με ρήμαξε η αγωνία
Για τα παιδιά μου, για τα προγονικά μου, λούστηκα από τον θάνατο της αρχής ενός εμφύλιου ουδέποτε αναγνωρισμένου και βουτηγμένου στην σαμπάνια
Την επομένη, πήρα την σύνταξή μου την ιατρική να βρω συναδέλφους να κάνουμε το ίδιο
Δηλαδή, να αρνηθούμε την μισθοδοσία μας και να υπογράφαμε μια σφοδρή διαμαρτυρία
Να την δώσουμε στις εφημερίδες
Να ενημερώναμε οτι σε 50 χρόνια θα συνέβαινε στον τόπο μας φονική αρπαγή
Εμεινα μόνος
Έβαλα την σύνταξη στην τσέπη
Αν προχωρούσα θα με λέγαν τρελλό και αγαθό
Επέστρεψα πεζή από την Αριστοτέλους στο σπίτι
Με πνίξαν τα δάκρυα
Σχώρα μας όλους Θεέ μου
______________________________
Από το "ΕΝΤΑΥΘΑ" απόσπασμα μικρό διήγημα υπ εμού (2010 )
______________________________
φωτό Ταξίδι με την τριήρη που έχει σκαλισμένο όνομα,
ΝΑΥΠΛΙΟ.....











Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια

2023  μην σπρώχνεστε να υμνήσετε τα κόμματά σας δε βλέπετε ότι είναι ο απαραίτητος σκώρος των οστεοφυλακίων τους;; μην υμνείτε τους σκώρους ...