Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

2016 και 2015

μεταξύ μας...
από τότε που είναι στην καρέκλα ο Αλεξ-έχω παρατηρήσει -οτι δεν πάμε εύκολα για ύπνο γιατί δεν ξέρουμε τί υπογράφει ενω εμείς κοιμόμαστε..
οχι ότι ήμαστε ήσυχοι με τους προηγούμενους,απλά αυτοί τα ψήφιζαν στη μούρη μας με το καλημέρα...!

_____________________________________________

2015

"αγαπούλα σώσε με......."
την προεκλογική, όμως, περίοδο ο κ. Τσίπρας φόρεσε το τσεμπέρι της ζητιάνας γριάς και άρχισε τα παρακαλητά και τις ευχές. «Είμαι θύμα των Γερμανών, δώσε ό,τι μπορείς ψυχούλα μου κι εγώ θα φροντίσω να μην απολυθείς», «Είμαι θύμα του παλιού, δώσε μου μια ευκαιρία καρδούλα μου και θα σε βολέψω κάπου», «Έκανα λάθη αλλά θα τα διορθώσω, σώσε με αγαπούλα μου κι εγώ δε θα σε ξεχάσω».
από τον Καρτέσιο

_______________________________________________

Αφιερωμένο στ Άκυρο ........!!!!
(να πω την καθαρή μου αλήθεια δεν θυμάμαι όταν κάποτε είχα δει ταινιές του Όρσον Ουέλς........εκείνο που μου έμεινε όμως ήταν ότι μέσα από τη "καρδιά" της αυτοκρατορίας με έκανε να υποψιαστώ.........του χρωστάω ειδική ανάλυση........).......
άκλιτον

_________________________________________________________________

Η… παρτίς/πατρίς «εσώθη» δια μίαν εισέτι φοράν…
Το παιχνίδι έχει τελειώσει εδώ και χρόνια.
Οι τίτλοι τέλους έχουν «πέσει».
Δεν απομένει παρά να εγκαταλείψουμε το κινηματοθέατρον.
Εύκολο είναι;;;
από τον ράκος κουρελάριος

_________________________________________________________________

Δηλαδή--για να μπορέσω να το καταλάβω--ο κ Τσίπρας,είπε:
"Υπογράφω το μνημόνιο super nova,μετά πάω σε εκλογές επειδή μόνο εγώ και πάλι εγώ μπορώ να το κάνω δόσεις ακόμη και στο επέκεινα
όσοι είναι παλιοί άνεργοι θα ξεμπερδέψω μαζί τους"
Αυτά είπε ............και υπερψηφίστηκε.............!!!!!!!!!!!
άκλιτον

________________________________________________________________

"σας πήραμε,σας πήραμε φλουρί κωνσταντινάτο,
μας πήρατε ,μας πήρατε βαρέλι δίχως πάτο"
αφιερωμένο στις εκλογές .....!
άκλιτον
Όλες οι αντιδρά

Τώρα περιμένουμε με χαρά και άλλες 100 δόσεις ;;
Θα βάλουν και στα νεογέννητα γιά να ρεφάρουμε 100 δόσεις;;
Θα ρωτάμε στα μαιευτήρια με χαρά....
"το δικό μας έχει 100 δόσεις ...το δικό σας πόσες;;"
άκλιτον

__________________________________________________________________________

Ποιό είναι ακριβώς το παλιό που τέλειωσε ο ΣΥΡΙΖΑ..;;;;

Επιτέλους .........
Από αυτή τη στιγμή οι απέχοντες ,οι άκυροι ψήφοι(οι ψήφοι Τζα που τους ονομάζω) και τα λευκά απαλλασσόμαστε από το βασανιστήριο της απολογίας με ερώτημα "και ποιός είσαι εσύ που επικαλείσαι τη συνείδησή σου;;;"
άκλιτον

_________________________________________________________________________

Για όσους επιχειρούν να "μεταφράσουν" το μήνυμα της αποχής, τους διευκολύνουμε λέγοντάς τους ότι ήταν πολύ απλό. Οι πολίτες που απείχαν είπαν "δεν σας εμπιστευόμαστε, δεν εμπιστευόμαστε κανέναν από εσάς..
άκλιτον

___________________________________________________________________________________

το δις εξαμαρτείν ουκ αντρός σοφού
και ουκ γυναικός σοφής...
ο λαός ρε γ@@@@ από τι αποτελείται και εξαιρείται από το ρητό;;;

άκλιτον

____________________________________________________________________________

τελικά την πρώτη φορά του Αλέξη ,κρυφή καψούρα για το ΠΑΣΟΚ ήταν το ποσοστό;;_

έχω την εντύπωση ότι όλη η καταστροφή συνέβη για να βγεί επιτέλους ........
ο Λεβέντης............!!

Η προεκλογική περίοδος έλαβε τέλος και λυπάμαι αλλά το μνημόνιο είναι εκλεγμένο και νομιμοποιημένο.......!!
οι πολίτες προετοιμάζονται για την επανάσταση ξεσκονίζοντας τους καναπέδες τους... !!







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ευχές

Καλό μήνα Οκτώβρη φίλοι ! Ολόψυχες ευχές για όλους σας  Να είστε χαρούμενοι που αξιωθήκαμε να βαδίζουμε σε δύστροπους καιρούς και σε δύσβατε...