Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

AKLITON Παλαιότερα Χρονολόγια



2023

Ο έσχατος αποχαιρετισμός στην πόλη μου δανειζόμενη την φωνή ενός παιδιού ...


Άγιος Παντελεήμονας σήμερα .....
Β ο ή θ ε ι α....σκοτώνουν τον μπαμπά μου
Μια τουφεκιά στον 50χρονο μπροστά στα παιδικά μάτια
Μια τουφεκιά από τον φονιά
....και ένα σήμα προσευχή, στον Θεό από το παιδάκι
σκοτώνουν τον μπαμπά μου...
Το χρονικό του θανάτου της πόλης μας, είχε προαναγγελθεί από όλους εμάς .....ως ερημίτες σε μία έρημο πόλη αλλά κυρίως σε έρημες καρδιές
Τίτλοι τέλους κατ εμέ --στην χιλιοφιλημένη από εμέ Πόλη μου--μέσω πολλών εγκλημάτων όπου μάρτυρες από εδώ και πέρα είναι παιδιά
Εμεινε κάποιος ζωντανός να τινάξει τις φλέβες του στον ουρανό και με φωνή αχέροντα να πει,
Α ξ ί ω σ έ με Θέ μου να σώσω τα παιδιά ....;;
Οταν το έγκλημα συντελείται με μάρτυρες τα παιδικά σκοτωμένα όνειρα, τότε δεν είναι έγκλημα
είναι ρόγχος κοινωνικός
Δεν θα αναφερθώ στην συνολική αδιαφορία , όχι
Δεν θα παραπονεθώ σε κανέναν, όχι
Είμαι ένας απλός ασήμαντος γραφέας εκστρατείας
όποιος χρειαστεί την καταγραφή της ψυχικής ρήξης των ανθρώπων
φωνάξτε με , θα με υποχρεώσετε
Οι αναλύσεις ερευνητών, που μου κάνουν και τιμώ, είναι αναλύσεις σφαίρας στην όψη και σφήνας σταλμένης σαν στελθ στο Νου
άκλιτον -------------χρονολόγιο 1 Οκτωβρίου 2023

φωτό Ευρώπη 1939 από Robert Frank

______________________________________________________________________________________





Περνούν οι μήνες
δε λέω....
Αλλά μόνο που δεν ξέρουμε αν περνούν στο σπήλαιο ή εκτός.....και επίσης ποιός ο χειριστής της μπομπίνας του φιλμ....

___________________________________________________________________________________________________




στις μελλοντικές παιδικές εκθέσεις θα γράφει το παιδάκι αγαπώ την μαμά μου και τ αδέλφι μου και η δασκάλα θα ρωτά
"τι εννοείς Άννα;;"

____________________________________________________________________________________________



2018

Παλαιότερη ανάρτηση σε διαρκή ισχύ
.............................................................................
Το έργο είναι του Δημήτρη Ταλαγάνη
Στην θέση των ευχών για καλό Οκτώβριο
ο ίδιος δημοσιεύει ένα εθνικό και διαχρονικό αίτημα που προσυπογράφω!
Dimitris Talaganis
·
Σκέφτομαι πως σε τρία χρόνια το Έθνος των Ελλήνων θα εορτάσει τα 200 χρόνια της Εθνεγερσίας !
Θεωρώ όμως Χρέος της Πολιτείας να κινήσει τις διαδικασίες της ΑΝΑΨΗΛΑΦΙΣΗΣ της Δίκης του Ηγέτη της Εθνεγερσίας Θεοδώρου Κολοκοτρώνη για να αποκατασταθεί το όνειδος της καταδίκης εις θάνατον του μεγάλου στρατηλάτη !
Την πρόταση αυτή την έκανα ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018 στην Τριπολιτσά κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων της απελευθέρωσης της Τριπολιτσάς και ενώπιον των Αρχών των επισήμων αρχόντων,προεστων και εκπροσώπων των ΜΜΕ !
Μου προκαλεί εντύπωση ότι μέχρι σήμερα Υπάρχει σιωπή ???
Επαναλαμβάνω την πρόταση μου για την αναψηλάφιση της δίκης του Γέρου του Μοριά για να κλείσει ο κύκλος της ντροπής της Ιστορίας του νέου Ελληνικού Κράτους !


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...