Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

AKLITON Ποικίλα



2020

--Εξοχα... έξοχα
Κτυπώ παλαμάκια και τηρώντας τους όρους της πόκας αναφωνώ, Καρέ του Ρήγα
Η αυτού Υψηλότης σήμερα ανέβασε τον πήχη της εικόνας και ένα νεον ιωδίζον, φώς της εντατικής, μας τύφλωσε
--Έξαίσια , τα ρέστα μου
Η τυφλότης επήλθε επειδή τα ιόντα της εικόνας συγκολλήθηκαν με αποτέλεσμα να αναφανεί η κουίντα
--Είπα, τα ρέστα μου, τι κοιτάτε, ιδού τα μέτρησα
Καρτούν ξεπηδούν ιονισμένα και το σύστημα έχει διαρροές
--Τι είσαι?
Ντάμα πίκα ....................
--Εχασες Είμαι ο Μπερανζέ
...................................................
αποσπ από τον μονόλογο "Μηλιά"ΑΣ
πηγή Ακλιτον ΑΣ
..........................................


Όλες οι αντιδ



Αποχωρισμοί , απομακρύνσεις. απονενοημένοι συλλογισμοί, ανοήμονες, άκαρδοι, αντίλεξοι, αβδηρητικοί, αλαφροκαύκαλοι
αβέλτεροι .......άλογοι , παράλογοι
Καλόν Οκτώβρη!
Αντοχή στη δοκιμασία της λογικής
Ετσι οι καρδιές αντέχουν !

“Τα μοναδικά δυνατά και βαθιά πάθη είναι εκείνα που αντέχουν τη δοκιμασία της λογικής”
Franz Kafka

______________________________________________________________________________________



Καιρός γιά ζακέτα
Οκτώβριος βράδυ (2018) επειδή το χιόνι θέλει ζέστη!
Δάφνες προς επίκληση χρησμών
Η Βαλκανική πόρτα , ανοιχτή....μπάζει...
Ποιός εχθρός την παράτησε ορθάνοιχτη και μας τσουβαλιάζει σα σακί στου ποταμού το άγριο καταράχι;;
Ωστόσο, είμαι σίγουρη, θα τα καταφέρουμε
(οκτώβριος 2018)


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...