Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

AKLITON Ύπαρξη



Σα να είναι καράβι της γραμμής
και να πλέει στο μαύρο
Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως
Το κρατά ένας ή πολλοί;;;
..........μάλλον ο αγέρας είναι

________________________________________________________________________________



2016


Φτωχύναμε για τα καλά
Λιγόστεψαν οι ιδέες μας, οι υπερασπιστικές λέξεις
Λες άλλα εσύ ,άλλα εγώ κι αν ρωτάει κανείς για το κοινό μας κινδυνεύει να θεωρηθεί λειψός
Εμείς εδώ μέσα ονειρευτήκαμε πολλές φορές
Θωρήσαμε τα πλήκτρα πολυβόλα
Κάποια στιγμή παγώσαμε.Παγώσαμε οταν αντιληφθήκαμε ότι δεν έχει καμία σημασία τι θα πούμε και πως θα το πούμε.
Σημασία έχει αν θα μας απαντήσουν και τί θα μας πούνε λέξη προς λέξη
Τότε θά χουμε κάτι να σταθμίσουμε και να ανασυνταχθούμε
Οτι μέχρι τώρα έχουν πει, τάχουν αναμεταξύ τους πει.
Εμείς .....είμαστε γι αυτούς κάτι σαν τη βροχή......κάτι τέτοιο περίπου
Η φτώχεια μας, βαραίνει τα Σαββατόβραδα περισσότερο.
Δεν έχουμε και το κοινό μας ..να ..ένα τραγουδάκι που να μας ακουμπάει όλους και να μας συγκινεί...
Αλλά θα ακούσω εγώ ...άλλα θα ακούσεις εσύ....
Ο ατομικός διαφωτισμένος δυτικός άνθρωπος στην Ανατολή δε μπορεί να υπάρξει
Δε μπορεί.Μόνο το πρόσωπό μας μπορεί να φωτιστεί.
Το σημειωματάκι είναι λίαν προσωπικό.
Δεν έχει σημασία αν αρέσει ή δεν αρέσει.
Απλώς εκτίθεται επειδή εμένα η έκθεση μου αρέσει.
Ως μέτρο και δικαιοσύνη μου αρέσει, απέναντι σε όλους εσάς, που τόσο καιρό συνομιλούμε.( 2016)
______________________________________________________________________



"πόση δύναμη έχεις να σηκώσουμε την σπασμένη στέγη;;"
" μπα ένας κόκκος πάχνης είμαι'
"δυνατό σε βρίσκω , πάμε"
και έφτιαξαν την στέγη παρέα.......

_________________________________________________________







Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Ύπαρξη

Σα να είναι καράβι της γραμμής και να πλέει στο μαύρο Στο βάθος σα να μου φαίνεται ένα φως Το κρατά ένας ή πολλοί;;; ..........μάλλον ο αγέρ...