2022
στους μολυβογράφτες μιλάω
θα ρθεί καμία μέρα η χαρά
και δεν θα ξέρουμε να την περιγραψουμε
2019
«Αλίμονό μου αν πάψω να ονειρεύομαι. Αλλά αμέσως μετά το όνειρο έρχεται η γνώση. Η γνώση είναι τέτοια που για μια στιγμή με κάνει να μην ονειρεύομαι. Αλλά μετά πετάω τη γνώση για να ξαναονειρευτώ. Την έχω όμως τη γνώση. Εχω μάθει να κρατάω καλά την ασπίδα»
Γιώργος Μοσχίδης
............
2019
Το Face Book
εχει καταντήσει σχετικά με τις διαφημίσεις χειρότερο και από την τηλεόραση
Ο καταιγιστικός τρόπος αποτελεί βίαιη κακοποίηση των οπικών και εγκεφαλικών νεύρων
Η σούπα διαφημίσεων σε μεγάλα πολιτικά γεγονότα αποτελεί πλήρη καταστολή και ματαίωση στους αδαείς ή νέους του πολιτικού κριτηρίου
Προσωπικά θα σαμποτάρω με πάθος στην νέα χρονιά πηγές πληροφόρησης που θα βομβαρδίζουν με διαφημίσεις
άκλιτον
............................
2018
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ
(από συνεντεύξεις)
Εκείνα τα πρώτα χρόνια στα μπουλούκια ο Γιώργος Μοσχίδης δεν έβγαζε λεφτά αλλά δεν προβληματιζόταν για τη ζωή που έκανε. «Είχα τον σπόρο της αλλαγής και της επαναστατικότητας από τον πατέρα μου» λέει «αλλά είχα την αγωγή από το σπίτι της μητέρας μου. Συνηθίζω να λέω ότι δεν είμαι γνήσιος αλλά μπάσταρδος. Δεν είμαι ούτε αστός ούτε επαναστάτης. Είμαι με τους επαναστάτες ως πνεύμα. Η ύλη μου όμως είναι με τους αστούς. Μόνο που στη ζωή πρέπει κάπου να ανήκεις γιατί αλλιώς δεν σε θέλει κανείς. Και εγώ ακόμη το βιώνω αυτό. Κανένας δεν με θέλει».
Κατά βάθος όμως είναι αναρχικός: «Με την έννοια του αυτοελέγχου, με τη φιλοσοφική διάσταση της αναρχίας» μου εξηγεί. Και έκανε τις δικές του επαναστάσεις, στη ζωή και στην τέχνη. «Στο θέατρο, παρά το γεγονός ότι μου δίνονταν οι ευκαιρίες να βγάλω περισσότερα λεφτά, δεν ενέδωσα. Κράτησα μια πορεία πλεύσης. Θα ακουστεί λίγο σνομπ αλλά θα το πω: Είμαι ηθοποιός του θεάτρου και αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο. Εζησα καλά από τη δουλειά μου. Και είμαστε λίγοι αυτοί που τα καταφέραμε».
...........................
2018
Χαίρε Γιώργο Μοσχίδη
Με κλασική και θεατρική παιδεία στο μέτρο που οφείλει ένας δημιουργός -ερμηνευτής που ποιεί-ήθος, να αναμετράται .
Αμιλλα με την ελληνική παιδεία και με τις αξίες που απορρέουν από τις πανάρχαιες καταγωγές και προελεύσεις του Θεάτρου.
Χαίρε!. Σμιλεύοντας συνεχώς και αδιαλείπτως το δικό σου πρόσωπο, υπηρετώντας τις δικές σου συνειδησιακές επιλογές υπηρέτησες το ΘΕΑΤΡΟ και έσμιξες με το ΚΟΙΝΟ με την αληθινή έννοια . Κοινό, δηλαδή, το ουσιώδες της ζέστης από τις αρχικές πηγές που μας οδηγούν στη μέθεξη και στην εσωτερική, ακολουθία, και άμα το πέρας της ΣΚΗΝΗΣ εις την κατά μόνας αυτογνωσία.
Χαίρε ! Εσύ που μέτρησες το μέγεθος της δημιουργίας σου με την πνευματικότητα , πετώντας σε μόνιμο καλάθι αχρήστων την όποια εξαργύρωση το όποιο αντάλλαγμα
ΧΑΙΡΕ ΜΠΕΡΑΝΖΕ.!
Στον "Ρινόκερο" του Ιονέσκο , ίπτασαι ως ο μέγιστος σε όλο το σημερινό θεατρικό στερέωμα.
Εύχομαι ενώ εσύ πορεύεσαι τούτες τις ώρες μόνος αλλά πλήρης
ήδη
να ζουν αναμεσά μας αυτοί που με ψυχικό σθένος θα ορθώσουν ανάστημα και θα αξιώσουν με πάθος
την επιστροφή του ΘΕΑΤΡΟΥ στο ύψος που όρισες
με μέτρο τα κλασικά της τέχνης επιτεύγματα .
Θρήνος για έναν Μεγάλο του ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ
άκλιτον
....................................
2016
από την Κοσμοϊδιογλωσσία
Η Ελλάδα θα γίνει μια «κανονική» χώρα -όπως την επιθυμούν αρκετοί και αρκετές ή τέλος πάντων όπως αντιλαμβάνονται αυτόν τον όρο- όταν θα πάψει να ζει υπό καθεστώς πνευματικού ακρωτηριασμού και πολιτιστικής σχιζοφρένειας. Όταν, για παράδειγμα, θα γνωρίζουμε τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο, δίχως να απαγορεύεται να γνωρίζουμε τον Θεοφάνη τον Έλληνα (ή για να μην αφήσουμε παραπονεμένους και άλλους: όταν γίνει αντιληπτό πως υπάρχει μια δυτικομεσογειακή διάσταση του «ελληνισμού» και μία ανατολικομεσογειακή τέτοια και πως Νότια Ιταλία και Πελοπόννησος δεν είναι πράγματα διαφορετικά μέχρι τον 12ο αιώνα - και πολλά ακόμα τα οποία χρειάζονται μια εξισορρόπηση).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου