ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
........υποχώρηση της κυματογραμμής
οταν το ύψος του κύματος υποχωρεί ακολουθούν οι αφροί και τα αβαθή
ακολουθούν κι αυτοί που δεν γνωρίζουν την πλεύση στα μεγάλα και άγρια βάθη
αλλά και οι άλλοι....αυτοί που προκειμένου να μην ασκηθούν θυσιάζουν τις ηρωΙκές μορφές
η απόφαση να αγωνιστείς κατά του ολέθρου είναι η αποκάλυψη
φωτό The Face of Another (1966)
Director: Hiroshi Teshigahara
Director: Hiroshi Teshigahara
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.......................η αδράνεια και ο φόβος οδηγούν την κοινωνία να προβάλλει ως κυρίαρχο
πολιτικό υποκείμενο τους γονείς των σκοτωμένων παιδιών
πράγμα που σημαίνει την πλήρη αδυναμία να προβληθούν πολιτικά πρόσωπα ελλήνων
μεγάλης ευφυίας και γνώσης με υπόσταση την αρετή και τον αλτρουϊσμό
.....................τα Τέμπη αποτελούν το συγκολλητικό νήμα του δεσμού μας ως Κοινό
και δεν το παραδίδεις βορά στο ανθρωποφάγο πολιτικό σκηνικό
επίσης, ποιός τολμά να αντιπαρατεθεί;;..... Ουδείς
αφαιρείται κάθε δυνατότητα κριτικής
δεν στρέφομαι στον άξιο σύλλογο και την προεδρό του
μιλώ μόνο για το εγχείρημα της δημιουργίας κόμματος
είναι λάθος και θα βυθίσει περισσότερο την κοινωνία
άλλωστε ο σύλλογος δεν έχει κοινή φωνή ουτε θέση εναντίον των ανθρωποκτόνων σχεδίων
των κυρίαρχων και ισχυρών της αυτοκρατορίας
συν τοις άλλοις η φωτό με το πλήθος είναι σκοταδιστική
καλά δεν βρέθηκε κάποιος να τους διορθώσει;;
απέχω φυσικά
και εύχομαι να αποδοθεί δικαιοσύνη στο φοβερό έγκλημα
σε μία άλλη όμως ελλάδα που θα έχει ανατρέψει το σκότος
ακολουθεί η μουγγαμάρα μου και ως γνωστός παλιοχαρακτήρας αντιδρώ
επισημαίνω οτι αυτή η κίνηση της δημιουργίας κόμματος είναι το διδακτορικό της στρατηγικής του οίκτου που διαλύει την ελλάδα εδώ και αιώνες
(μακάρι να κάνω λάθος αλλά δυστυχώς μάλλον δεν κάνω)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
η ελλάδα ήδη έχει παραδοθεί
και το μάτριξ καλά κρατεί
Αλεξ και τα υποδέλοιπα
κι ουτε ένας ή έσχτω μισός αντε και 1/4 δημόσιου προσώπου
δεν βγἠκε να φωνάξει και να υψώσει φωνή πετώντας τον μισθό του στην άσχημη μούρη των κυβερνητικών
κρίμα και καλή μας τύχη
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................το φαινόμενο της θλίψης και του πένθους διαστρεβλώνει το νόημα του τόπου μας
το πένθος ξεπερνιέται με αντίσταση σοβαρή
τι σημαίνει σοβαρή;;
να ερευνάς διαρκώς το τραύμα --διαρκώς-- να ανακαλύπτεις τον θύτη
να παρατηρείς με ξάστερη ματιά τα τοπικά υποχείρια και τους συναυτργούς των προδοσιών και των εγκλημάτων και να δομείς εξ αρχής όρους λειτουργίας της δικαιοσύνης
η επίμονη και σταθερή στάση για την κυριαρχία του έθνους να παραμένει αταλάντευτη
..........στην αντίθετη περίπτωση , το πένθος σε σκοτώνει
ενας λαός σα κι αυτον πεθαίνει επειδή δημιουργεί οτι αφορά την τέχνη μέσα στο μαύρο
και το μαύρο δεν χαρακτηρίζει τις ένδοξες σελίδες της αντίστασης
το ηρωϊκό Μεσολόγγι δεν μοιρολογεί
κρατά την σπάθη της μνήμης και της ελευθερίας
..............
το θανατικό χαρακτηρίζει την τέχνη του λόγου κυρίως
κλάμα και δως του και μια φωνή δωρική που να λέει
<να δούμε τι θα κάνουμε> σφαγιάζεται από την τυραννική όσμωση του αριστερονεοφιλελευθερισμού
με χαρακτηριστικά που απωθούν ακόμη και τις γάτες
ότι πάθαμε, πάθαμε
μπορούμε να τους πάθουμε τους υπαίτιους ή όχι ;;
η λογοτεχνία με δυό λέξεις είναι κλάμα για τα δεινά μας
κλάμα των γυναικών για το ταίρι που έφυγε
ή λογοτεχνία που μιμείται τους κακούργους
θα βρεθούμε στην ανάγκη να περιγραφεί το καλό και ευγενικό αποτύπωμα ενός ανθρώπου
και κανείς δεν θα ξέρει
θα τον περιγράψουν ως καλό απλοϊκά αλλά θα ασχοληθούν με τα βάθη του όπου θα προβάλλουν τα σκότη του κάθε πικραμἐνου γραφέα
αυτά.............



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου