Οι ρηγματώδεις όπως εμείς
κάθε τόσο
κάθε γύρισμα του ήλιου της γαίας και το γαλαξία
πότε ξεπλένουμε τα θραυσματά μας
και άλλοτε με ένταση μάχης
συγκολλούν τα περιστρεφόμενα και μύρια
ως ο πηλός ενώνοντας με το άπειρο της απεραντότητας
Εμείς οι ρηγματώδεις ο ένας με τον άλλον μια αλληλουχία και μία εξίσωση
Η βελόνα η αιωρούμενη η ευτυχία μας
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...................από το 2023
............ψυχοκτόνο και ανθρωποκτόνο μάτριξ είναι η παγίδευση σε ιδεολογίες που μας έφτασαν εδώ
το μίσος οπλίζεται με σφαίρες και πολλοί αναπαράγουν τα ψεύδη παρουσιάζοντας τα ως σωτήρες ...........
εἰναι ο καμβάς όπου σκοτώνουν τα παιδιά
κι ο δήθεν πολιτισμός κάνει οτι δεν το βλέπει
άκλιτον
το μίσος οπλίζεται με σφαίρες και πολλοί αναπαράγουν τα ψεύδη παρουσιάζοντας τα ως σωτήρες ...........
εἰναι ο καμβάς όπου σκοτώνουν τα παιδιά
κι ο δήθεν πολιτισμός κάνει οτι δεν το βλέπει
άκλιτον
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.................από το 2024
.................βλέπουμε ότι βλέπουμε και τα ίδια βλέπουμε αλλά η φυγή στο βαθύ μάτριξ είναι η ενστικτώδης αλλά μοιραία στροφή ........
και άργειε να ρθει εκείνη η μέρα κι ήταν όλα σιωπηλά
άκλιτον
φωτό από ταινία τους Λουίς Μπουνιέλ
και άργειε να ρθει εκείνη η μέρα κι ήταν όλα σιωπηλά
άκλιτον
φωτό από ταινία τους Λουίς Μπουνιέλ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.......................από το 2024
…μπορεί καμιά φορά να προσεγγίσουμε εκείνο που ήμαστε
πριν γίνουμε αυτό που τρέχα γύρευε είμαστε τώρα---Χούλιο Κορτάσαρ--
φωτό "The Shuttle"
By Andrew Rovenko
πριν γίνουμε αυτό που τρέχα γύρευε είμαστε τώρα---Χούλιο Κορτάσαρ--
φωτό "The Shuttle"
By Andrew Rovenko
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τελικά , ανήκουμε στην Ευρώπη όπου όμως θέλει να πεθάνει και σέρνεται πίσω από τις αντζέντες των μη αιρετών ομάδων των ισχυρών που τους ακολουθεί πειθήνια ούσα ανίκανη να τους κρίνει
Σε ελάχιστα χρόνια δεν θα υπάρχει ευρώπη , μόνον άλλες φυλές που ανεμπόδιστα οδηγούνται με αμείωτους ρυθμούς στην ανίκανη Ήπειρο
Δύο ερωτήματα
----Οι ευρωπαίοι εγγράμματοι και οι διανοούμενοι προφανώς επιζητούν να αλλάξουν τους ακροατές τους, τους αναγνώστες τους, το όποιο κοινό τους τέλος πάντων , ή τους μαθητές τους, με σκοπό να πειραματιστούν σε άλλους πληθυσμούς μη έχοντες την παραμικρή σχέση με την διαφωτισμένη τεως Ευρώπη ή είναι ανίκανοι να αντιληφθούν;;
-----Και ένα ερώτημα στον έχοντα vertigo μόνιμα λαό που είμαστε εμείς
Ξέρουμε τι είμαστε , τι θέλουμε να γίνουμε και τελικά εαν ζούμε ή είμαστε ημίμουρλοι;;
...ή επειδή ανήκουμε στην Δύση το πιστέψαμε και ορκιστήκαμε και επομένως αυτοδωριζόμαστε ως κτέρισμα στην πτώση της στον
τάφο;;
Οσο αφορά την εδώ διανόηση λίγοι και ελάχιστοι εμφορούνται από το πάθος και το ελεύθερο της ελληνίδας ψυχής και αυτοί οι λίγοι μάχονται με φρόνημα υψηλό...
Σε ελάχιστα χρόνια δεν θα υπάρχει ευρώπη , μόνον άλλες φυλές που ανεμπόδιστα οδηγούνται με αμείωτους ρυθμούς στην ανίκανη Ήπειρο
Δύο ερωτήματα
----Οι ευρωπαίοι εγγράμματοι και οι διανοούμενοι προφανώς επιζητούν να αλλάξουν τους ακροατές τους, τους αναγνώστες τους, το όποιο κοινό τους τέλος πάντων , ή τους μαθητές τους, με σκοπό να πειραματιστούν σε άλλους πληθυσμούς μη έχοντες την παραμικρή σχέση με την διαφωτισμένη τεως Ευρώπη ή είναι ανίκανοι να αντιληφθούν;;
-----Και ένα ερώτημα στον έχοντα vertigo μόνιμα λαό που είμαστε εμείς
Ξέρουμε τι είμαστε , τι θέλουμε να γίνουμε και τελικά εαν ζούμε ή είμαστε ημίμουρλοι;;
...ή επειδή ανήκουμε στην Δύση το πιστέψαμε και ορκιστήκαμε και επομένως αυτοδωριζόμαστε ως κτέρισμα στην πτώση της στον
τάφο;;
Οσο αφορά την εδώ διανόηση λίγοι και ελάχιστοι εμφορούνται από το πάθος και το ελεύθερο της ελληνίδας ψυχής και αυτοί οι λίγοι μάχονται με φρόνημα υψηλό...
Η καταστροφή του ρυθμού
Χαρακτηριστικό του ποιητικού λόγου ο ρυθμός (< ρέω).
ρυθμός = ἡ τῆς κινήσεως τάξις (Πλ., Νόμ. 664Α)
Ο ρυθμός ως συστατικό της προσωδίας έχει υποχωρήσει με την κατάργηση του τονισμού και των διφθόγγων
Ενδεικτικά ερωτηθείς κάποτε ο Γιώργος Χειμωνάς για την κατάργηση του μονοτονικού είπε:
"Η καταστροφή της ελληνικής γλώσσας με το μονοτονικό θα οδηγήσει τελικά σε λατινικό αλφάβητο. Στα γαλλικά, στα γερμανικά, στα αγγλικά υπάρχουν φθόγγοι που γράφονται, αλλά δεν προφέρονται. Ποιος διανοήθηκε ποτέ να τους ισοπεδώσει; Εδώ έχουμε κατάργηση διφθόγγων, κατάργηση διπλών συμφώνων... Υπάρχουν μελέτες που αποδεικνύουν ότι αλλιώς ο σύγχρονος Έλληνας προφέρει μία λέξη που αρχίζει με φωνήεν με ψιλή και αλλιώτικα όταν τονίζεται με δασεία, βαρεία ή οξεία.
Η Ελλάδα ήταν πάντα σύγχρονη, από αρχαιοτάτων χρόνων. Δεν έχει ανάγκη από τέτοιες μεταλλαγές και μεταλλάξεις "
φωτό Τοπίο προσωδίας
Χαρακτηριστικό του ποιητικού λόγου ο ρυθμός (< ρέω).
ρυθμός = ἡ τῆς κινήσεως τάξις (Πλ., Νόμ. 664Α)
Ο ρυθμός ως συστατικό της προσωδίας έχει υποχωρήσει με την κατάργηση του τονισμού και των διφθόγγων
Ενδεικτικά ερωτηθείς κάποτε ο Γιώργος Χειμωνάς για την κατάργηση του μονοτονικού είπε:
"Η καταστροφή της ελληνικής γλώσσας με το μονοτονικό θα οδηγήσει τελικά σε λατινικό αλφάβητο. Στα γαλλικά, στα γερμανικά, στα αγγλικά υπάρχουν φθόγγοι που γράφονται, αλλά δεν προφέρονται. Ποιος διανοήθηκε ποτέ να τους ισοπεδώσει; Εδώ έχουμε κατάργηση διφθόγγων, κατάργηση διπλών συμφώνων... Υπάρχουν μελέτες που αποδεικνύουν ότι αλλιώς ο σύγχρονος Έλληνας προφέρει μία λέξη που αρχίζει με φωνήεν με ψιλή και αλλιώτικα όταν τονίζεται με δασεία, βαρεία ή οξεία.
Η Ελλάδα ήταν πάντα σύγχρονη, από αρχαιοτάτων χρόνων. Δεν έχει ανάγκη από τέτοιες μεταλλαγές και μεταλλάξεις "
φωτό Τοπίο προσωδίας
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου