Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

ΑΚΛΙΤΟΝ Ύπαρξη







διατηρώ μιά έξαλλη και άγρια χαρά να βρεθούν μπροστά μας 

όσοι σακάτεψαν την ελλάδα  τα τελευταία χιλιάδες χρόνια και να θέλουν να το αιτιολογήσουν 

και να βγάλω από μέσα μου ένα ΣΚΑΣΕ που να ακουστεί στο σύμπαν 

δεν με ενδιαφέρει 

η υπόθεση περαιώθη κι άλλωστε έχω στρέψει τον νου εκεί που πάντα μέσα μου ήθελα _

τοποθεσία Σωτηρία σεπτέμβριος 2024

____________________________________________________




..............αμφισβητείται από μεγάλο μέρος η απελευθέρωση του 1821

οπότε πιθανόν ή θα σιωπήσουν σε ύστατες πράξεις εναντίον μας ή θα συμπράξουν με τους πραίτορες 

κρίμα 

η έρμη πατρίδα των θαυμάτων αλλά και των όφεων των φαρμακερών

__________________________________________________________________



...........κύριε Άνευ από την τελευταία φορά που μιλήσαμε έχουν διαδραματιστεί πολλά γεγονότα και επεισόδια σε χρόνο ανθρώπινο

συνεχίζουν οι λέξεις και τα νοήματα να είναι σε εξορία και απομόνωση και ως φαίνεται όσοι το λέμε φωναχτά θα εξοριστούμε και εμείς αυτοπροσώπως 

πλήθη των πολλών είναι ανακουφισμένοι μια και στον πλήρη ολοκληρωτισμό θα τακτοποιήσουν τον εαυτό τους 
θα μετρήσουν το σώμα τους θα μετρήσουν και τα βήματα και οκ

τους απαντώ οτι δεν τακτοποιούν τον εαυτό τους παρά μόνο το σώμα τους και εαν έχουν πολλά κιλά το σύνολο του λιπώδους ιστού

έφαγα αναφορά και ήδη αλλή μία φορά προχθές και με την τρίτη μου είναι άγνωστο τι θα συμβεί 

τωρα που σας τα λέω ήδη τους έχω συγχωρέσει και μου φταἰει ο εαυτός μου και δεν ξέρω πώς να ξεφορτωθώ το βάρος 

αν χαθούμε θα παρακαλέσω κύριε Ανευ να μου στείλετε λίγα βιβλία κόμιξ όμως και χαρτί μαζί μ ένα bic

οπότε δεν θα χαθούμε μια και θα επιμεληθείτε τα αιτήματά μου μαζί μ ένα μεγάλο merci

εν τω μεταξύ να ξέρετε οτι σας αγαπώ τόσο που θυμίζει ήλιο και νεροποντή

υμέτερη 

Νίνα 

23 //9//2024


Πηγή: ΑΣτάικου Ανάρτηση: ΑΣτάικου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AKLITON Χρονολόγια 30//9//2024

οψέ αρξάμενον  όψιμοι καρποί  τελευταίοι μιας καλής σοδιάς  εχετε γευτεί τα όψιμα σταφύλια;;  αν ναι, θα έχετε διακρίνει οτι και το χρώμα αλ...